Συστήματα παραγγελιοληψίας – τεχνολογίες εστίασης
  
  

Λογισμικό Παραγγελιοληψίας: eOrderBar

Το eOrder Bar είναι εφαρμογή κάθετης μηχανογράφησης κατάλληλη για επιχειρήσεις μαζικής εστίασης όπως Εστιατόρια, Καφετέριες, Bar, Κέντρα Διασκέδασης, παραλίες, ψητοπωλεία, ταβέρνες κλπ.  Η εφαρμογή αυτή ήρθε να δώσει οριστική λύση στις ανάγκες των επιχειρήσεων χώρων μαζικής εστίασης, έχοντας η Portable Solutions LTD μελετήσει και τις πιο εξειδικευμένες ανάγκες, έχοντας μαζέψει γνώμες και εμπειρία από τους επιχειρηματίες του κλάδου. Το eOrder Bar αποτελεί ένα πραγματικό εργαλείο, με αυξημένη λειτουργικότητα, αλλά και απλό στη διαχείρισή του. Αποτελείται από το λογισμικό σε τουλάχιστον ένα PC και προαιρετικά υπάρχει σύνδεση με PDA.

 

Άδεια χρήσης

 

Η τιμή του λογισμικού για το PC  ανέρχεται στα 600€. Περιλαμβάνει εκτός από το eOrder Bar (front office System) και το eOrder BOS (back office system). Για κάθε PDA η άδεια χρήσης  ανέρχεται στα200€. Δε χρειάζεται ανανέωση της άδειας χρήσης.

 

 

Πακέτο πώλησης

 

Μαζί με το λογισμικό δίνονται δωρεάν και video εκμάθησης. Περιλαμβάνεται και η εκπαίδευση πάνω στο συγκεκριμένο λογισμικό.

 

 

VIDEO εφαρμογής

Εγχειρίδια χρήσης

Διαχείριση τραπεζιών

διαχείριση τραπεζιών

δημιουργία παραγγελίας

επιλογή extra

ταμείο σερβιτόρου

στατιστικά πωλήσεων

στατιστικά πωλήσεων

επιλογές τραπεζιού

παραγγελίες τραπεζιού

στατιστικά πωλήσεων

λίστα παραγγελιών

Το eOrder Bar δεν είναι μόνο ένα λογισμικό παραγγελιοληψίας. Είναι ένα εργαλείο στα χέρια του επαγγελματία, που του προσφέρει υπηρεσίες στατιστικών στοιχείων, στοιχεία απαραίτητα για την καλή λειτουργία και τη σωστή ανάπτυξη της επιχείρησης. 

Πέρα από την παραγγελιοληψία προσφέρονται υπηρεσίες: 

– Εισαγωγή προμηθευτών και προμηθειών 

– Εισαγωγή και έλεγχος πληρωμής διάφορων λογαριασμών της επιχειρήσης

–  Δημιουργία αποθήκης, αυτόματη ειδοποίηση ελλείψεων.

– Επιλογή αυτόματης έκπτωσης στους πελάτες με συγκεκριμένο χρηματικό ποσό.

 

Τεχνικές δυνατότητες eOrder Bar

Το λογισμικό χρησιμοποιεί βάση δεδομένων Sql Server 2005.Η αξιοποίηση σύγχρονης βάσης δεδομένων δίνει ταχύτητα στο λογισμικό, αξιοπιστία και ασφάλεια. Το λογισμικό κρατάει αντίγραφα ασφαλείας της βάσης αυτόματα.

Ελάχιστες τεχνικές προϋποθέσεις

– Η/Υ 2 Ghz με 1 GB RAM και κάρτα δικτύου

– Ποντίκι 

– πληκτρολόγιο-Windows XP Professional SP3

Δυνατότητες συνδέσεων με περιφερειακά

– Απεριόριστη σύνδεση με εκτυπωτές

– Σύνδεση με οθόνη αφής

– Σύνδεση με πληκτρολόγιο και ποντίκι

– Σύνδεση με barcode scanner

– Σύνδεση με ταμειακή μηχανή ή φορολογικό μηχανισμό

– Πολλαπλοί σταθμοί εργασίας

Αυτοματισμοί:

– Σύνδεση του προγράμματος με PDA (φορητά τερματικά): Το eOrder Bar είναι από τα λίγα προγράμματα πού από το PDA μπορείς να εκτελέσεις τόσες πολλές  λειτουργίες. Ανά πάσα ώρα κάθε σερβιτόρος από το PDA μπορεί  να έχει Real  – time εικόνα για όλα τα τραπέζια στο μαγαζί. Υπάρχει πλήρης και ζωντανή συννενόηση μεταξύ pda και pc, μεταξύ των pda.

– Barcode scanner: Τα προϊόντα μπορεί να καταχωρηθούν στην παραγγελία απλώς με μία σάρωση. Επίσης κάθε σερβιτόρος μπορεί να έχει το δικό του barcode, ώστε πιο γρήγορα να χρεώνεται τις παραγγελίες προς παράδοση.

– Σύνδεση με ταμειακή μηχανή ή φορολογικό μηχανισμό: Αυτόματα εκδίδονται αποδείξεις, εάν βέβαια επιλέξουμε να εκδοθεί απόδειξη.

Με το Back office System παίρνουμε αναφορές για:

– Τα Υπόλοιπα αποθήκης

– Πωλήσεις προϊόντων

– Cash flows

– Πωλήσεις ανά χειριστή

– Εκπτώσεις

– αρνητικά 

– ιδιοκατανάλωση

– Λίστα παραγγελλιών-Πωλήσεις

– Τιμοκατάλογο

– Βάρδιες προσωπικο

– Ιστορικό Τιμολογίων

Επίσης από το Back office system:

– Τροποποιούμε τον κατάλογο

– Δημιουργούμε υπαλλήλους

– Εισάγουμε τις προμήθεις του μαγαζιού

– Εισάγουμε τους λογαριασμούς του μαγαζιού

Δυνατότητες:

– Εισαγωγή δεδομένων από πληκτρολόγιο:  Ο χρήστης χειρίζεται το πρόγραμμα με πληκτρολόγιο και ποντίκι.

– Εισαγωγή δεδομένων από Οθόνη Αφής:  Δε χρειάζεται γνώσεις χειρισμού Η/Υ. Απλώς επιλέγουμε τις λειτουργίες και τα προϊόντα που θέλουμε.

– Κάτοψη μαγαζιού: Τα τραπέζια μας μπορεί να τα βλέπουμε στη σειρά ή να δημιουργήσουμε ακριβώς την κάτοψη των τραπεζιών του μαγαζιού μας (μόνο από το pc).

– Παρακολούθηση των τραπεζιών ή των χώρων δουλειάς: Μπορούμε να διακρίνουμε τα τραπέζια που έχουμε πάρει παραγγελία, ή που έχουμε εξυπηρετήσει, τα τραπέζια που είναι διαθέσιμα.

– Πλήρης έλεγχος των παραγγελιών:  Κάθε στιγμή ο υπεύθυνος μπορεί να μάθει, πόσες και ποιες παραγγελίες ετοιμάζονται, πόσες παραγγελίες παραδόθηκαν.

 

– Εκτύπωση παραγγελίας: Υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης σε περισσότερους από έναν εκτυπωτές. Η εκτύπωση δε γίνεται αναγκαστικά με βάση τη σειρά που δόθηκαν οι παραγγελίες από τους πελάτες, αλλά με τη σειρά που θέλει ο χειριστής του προγράμματος. Προαιρετική είναι και η εκτύπωση σε κάθε παραγγελία Bar Code. Η εκτυπώσεις γίνονται με μεγάλα γράμματα και καθαρά, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στην ανάγνωσή τους. Ανάλογα με την προτίμηση του πελάτη μπορούμε να εκδώσουμε για κάθε παραγγελία το εκάστοτε παραστατικό. Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής Πωλήσεως. Η εκτύπωση απόδειξης προαιρετικά κόβεται από την ταμειακή μηχανή ή τους εκτυπωτές μας. Υπάρχει η δυνατότητα οι παραγγελίες, οι αποδείξεις, το κλείσιμο ημέρας να αποθηκεύονται με μορφή αρχείων στον υπολογιστή μας.

– Συνταγές και γεύσεις για κάθε είδος: Το eOrder Bar μας δίνει τη δυνατότητα κατά τη διάρκεια της διαμόρφωσης παραγγελίας να επιλέξουμε πάνω σε ένα είδος καταλόγου Extras, όπως βασικά συστατικά, συστατικά συνταγής, αλλά και συστατικά που δίνουν μία διαφορετική γεύση στο είδος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν οι αναγκαίοι περιορισμοί προς αποφυγή λαθών. Για παράδειγμα δεν μπορούμε να παραγγείλουμε σαγανάκι χωρίς τυρί.

– Ταυτόχρονη παρακολούθηση πολλών τιμοκατάλογων: Εάν στον ίδιο χώρο έχουμε bar και εστιατόριο, μπορούμε ταυτόχρονα να διαχειριστούμε με το ίδιο πρόγραμμα και τους δύο χώρους δουλειάς και τα διαφορετικά menu που έχουν αυτοί οι χώροι. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως πρόβλημα.

– Δυνατότητα κεράσματος: Μόνο με τον κωδικό του αρμόδιου για κεράσματα (υπεύθυνος επιχείρησης) υπάρχει η δυνατότητα για κέρασμα από ένα τραπέζι σε ένα άλλο.

– Δυνατότητα ένωσης τραπεζιών 

– Δυνατότητα μεταφορά τραπεζιού

-Δυνατότητα κρατήσεων τραπεζιών: Επιλογή ημέρας κράτησης, ώρας, θέσεων. 

– Δυνατότητα μερικής πληρωμής

– Δυνατότητα επανεκτύπωσης παραγγελίας

– Δυνατότητα εκτύπωσης λογαριασμού

– Δυνατότητα έκπτωσης: Σε όλη την παραγγελία ή μόνο σε επιλεγμένα προϊόντα.

– Δυνατότητα μεταφοράς τραπεζιών από ένα σερβιτόρο σε άλλον

– Δυνατότητα επανέκδοσης τελευταίας απόδειξης 

επικοινωνία

PDAtech LTD

Λήμνου 10, Δάφνη

   2182189752

   2105321330

   info@pdatech.gr

τεχνική υποστήριξη