Συστήματα παραγγελιοληψίας – τεχνολογίες εστίασης
  
  

Λογισμικό Παραγγελιοληψίας: eOrderDelivery

Η εφαρμογή eOrder Delivery έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει πλήρεις λύσεις στις επιχειρήσεις διανομής φαγητού.  Καλύπτει όλη τη διαδικασία διανομής φαγητού, από την αναγνώριση του πελάτη μέχρι και τον έλεγχο του διανομέα. Υποστηρίζει λειτουργίες που κάνουν την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης απλούστερες και αποτελεσματικές. Υποστηρίζει αναγνώριση κλήσης (μέχρι και 2 τηλεφωνικές γραμμές ISDN ή μία PSTN), χρήση Barcode scanner, συνδέεται με ταμειακή μηχανή. Το eOrder Delivery πρόγραμμα συνεργάζεται με το Easy BOS (Back Office System) πρόγραμμα, ώστε να μπορεί να προσφέρει πλήρη κάλυψη σε επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, εστιατόρια, bar, take away, fast food.

 

Άδεια χρήσης

 

Η τιμή του λογισμικού ανέρχεται στα 600€. Περιλαμβάνει εκτός από το eOrder Delivery (front office System) και το eOrder BOS (back office system). Δε χρειάζεται ανανέωση άδειας χρήσης του λογισμικού.

 

 

Πακέτο πώλησης

 

Μαζί με το λογισμικό δίνονται δωρεάν και video εκμάθησης. Περιλαμβάνεται και η εκπαίδευση πάνω στο συγκεκριμένο λογισμικό.

 

 

VIDEO εφαρμογής

Εγχειρίδια χρήσης

διαχείριση πελάτη

δημιουργία παραγγελίας

επιλογή extra

ταμείο διανομέα

στατιστικά πωλήσεων

στατιστικά πωλήσεων

εμφάνιση χάρτη

διαχείριση παραγγελιών

στατιστικά πωλήσεων

λίστα παραγγελιών

Το eOrder Delivery δεν είναι μόνο ένα λογισμικό παραγγελιοληψίας. Είναι ένα εργαλείο στα χέρια του επαγγελματία, που του προσφέρει υπηρεσίες στατιστικών στοιχείων, στοιχεία απαραίτητα για την καλή λειτουργία και τη σωστή ανάπτυξη της επιχείρησης. 

Πέρα από τη διανομή φαγητού προσφέρονται υπηρεσίες: 

– Εισαγωγή προμηθευτών και προμηθειών 

– Εισαγωγή και έλεγχος πληρωμής διάφορων λογαριασμών της επιχειρήσης

–  Δημιουργία αποθήκης, αυτόματη ειδοποίηση ελλείψεων.

–  Αυτόματες εκπτώσεις στους πελάτες με βάση τον τζίρο παραγγελιών τους ή τον αριθμό παραγγελιών τους.

– Επιλογή αυτόματης έκπτωσης στους πελάτες με συγκεκριμένο χρηματικό ποσό.

 

Τεχνικές δυνατότητες eOrder Delivery

Το λογισμικό χρησιμοποιεί βάση δεδομένων Sql Server 2005.Η αξιοποίηση σύγχρονης βάσης δεδομένων δίνει ταχύτητα στο λογισμικό, αξιοπιστία και ασφάλεια. Το λογισμικό κρατάει αντίγραφα ασφαλείας της βάσης αυτόματα.

Ελάχιστες τεχνικές προϋποθέσεις

– Η/Υ 2 Ghz με 1 GB RAM και κάρτα δικτύου

– Ποντίκι 

– πληκτρολόγιο-Windows XP Professional SP3

Δυνατότητες συνδέσεων με περιφερειακά

– Απεριόριστη σύνδεση με εκτυπωτές

– Σύνδεση με οθόνη αφής

– Σύνδεση με πληκτρολόγιο και ποντίκι

– Σύνδεση με barcode scanner

– Σύνδεση με ταμειακή μηχανή ή φορολογικό μηχανισμό

– Σύνδεση με γραμμή ISDN. Υποστήριξη μέχρι 2 γραμμές

– Σύνδεση με γραμμή PSTN. Υποστήριξη μέχρι 1 γραμμή

– Πολλαπλοί σταθμοί εργασίας

Αυτοματισμοί:

– Αναγνώριση κλήσης πελάτη: Το πρόγραμμα μπορεί αυτόματα να καταχωρεί την παραγγελία στον πελάτη, όπου έχει ήδη απευθυνθεί στο παρελθόν στην επιχείρησή μας και έχουμε αποθηκεύσει τα στοιχεία του, άρα και το τηλέωωνό του.

– Barcode scanner: Τα προϊόντα μπορεί να καταχωρηθούν στην παραγγελία απλώς με μία σάρωση. Επίσης κάθε σερβιτόρος μπορεί να έχει το δικό του barcode, ώστε πιο γρήγορα να χρεώνεται τις παραγγελίες προς παράδοση.

– Σύνδεση με ταμειακή μηχανή ή φορολογικό μηχανισμό: Αυτόματα εκδίδονται αποδείξεις, εάν βέβαια επιλέξουμε να εκδοθεί απόδειξη.

Με το Back office System παίρνουμε αναφορές για:

– Τα Υπόλοιπα αποθήκης

– Πωλήσεις προϊόντων

– Cash flows

– Πωλήσεις ανά χειριστή

– Εκπτώσεις

– αρνητικά 

– ιδιοκατανάλωση

– Λίστα παραγγελλιών-Πωλήσεις

– Τιμοκατάλογο

– Βάρδιες προσωπικο

– Ιστορικό Τιμολογίων

Επίσης από το Back office system:

– Τροποποιούμε τον κατάλογο

– Δημιουργούμε υπαλλήλους

– Εισάγουμε τις προμήθεις του μαγαζιού

– Εισάγουμε τους λογαριασμούς του μαγαζιού

Δυνατότητες:

– Εισαγωγή δεδομένων από πληκτρολόγιο:  Ο χρήστης χειρίζεται το πρόγραμμα με πληκτρολόγιο και ποντίκι.

– Εισαγωγή δεδομένων από Οθόνη Αφής:  Δε χρειάζεται γνώσεις χειρισμού Η/Υ. Απλώς επιλέγουμε τις λειτουργίες και τα προϊόντα που θέλουμε.

– Για τον κάθε πελάτη κρατούνται στοιχεία: Πέρα από τα στοιχεία όπως Επώνυμο, Όνομα, διεύθυνση κτλ υπάρχει η δυνατότητα εισαγωγής στοιχείων όπως σχόλια, ώστε να ξέρουμε την εικόνα του πελάτη που μας καλεί. Δεν υπάρχει πρόβλημα εάν καλούν περισσότεροι πελάτες από το ίδιο τηλέφωνο, όπως από ένα κοινό γραφείο σε χώρο δουλειάς, ή ακόμα και εάν δεν μπορεί ο πελάτης να δώσει το τηλέφωνό του, όπως τα νοσοκομεία.

– Πλήρης έλεγχος των παραγγελιών:  Κάθε στιγμή ο υπεύθυνος μπορεί να μάθει, πόσες και ποιες παραγγελίες ετοιμάζονται, πόσες παραγγελίες παραδόθηκαν.

 

– Εκτύπωση παραγγελίας: Υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης σε περισσότερους από έναν εκτυπωτές. Η εκτύπωση δε γίνεται αναγκαστικά με βάση τη σειρά που δόθηκαν οι παραγγελίες από τους πελάτες, αλλά με τη σειρά που θέλει ο χειριστής του προγράμματος. Προαιρετική είναι και η εκτύπωση σε κάθε παραγγελία Bar Code. Η εκτυπώσεις γίνονται με μεγάλα γράμματα και καθαρά, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στην ανάγνωσή τους. Ανάλογα με την προτίμηση του πελάτη μπορούμε να εκδώσουμε για κάθε παραγγελία το εκάστοτε παραστατικό. Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής Πωλήσεως. Η εκτύπωση απόδειξης προαιρετικά κόβεται από την ταμειακή μηχανή ή τους εκτυπωτές μας. Υπάρχει η δυνατότητα οι παραγγελίες, οι αποδείξεις, το κλείσιμο ημέρας να αποθηκεύονται με μορφή αρχείων στον υπολογιστή μας.

– Δυνατότητα διαχείρισης ανεξάντλητου αριθμού πελατών και ειδών πώλησης: Μόνη προϋπόθεση είναι να υπάρχει χώρος στον σκληρό δίσκο του υπολογστή μας.

– Δυνατότητα επανεκτύπωσης παραγγελίας

– Δυνατότητα έκπτωσης: Σε όλη την παραγγελία ή μόνο σε επιλεγμένα προϊόντα.

– Δυνατότητα επανέκδοσης τελευταίας απόδειξης 

– Έκδοση τιμής προϊόντος με βάση τα κιλά (ζύγισμα):

– Δυνατότητα αναβάθμισης του menu: Όταν προκύψει ανάγκη μπορούν να γίνουν όσες αλλαγές θέλουμε στον κατάλογό μας. Να διαγράψουμε προϊόντα, να τροποποιήσουμε τα ήδη υπάρχοντα, να εισάγουμε καινούρια, να εισάγουμε Extras για κάθε προϊόν με χρέωση ή χωρίς. Να τροποποιήσουμε παράλληλα τις κατηγορίες του menu, ή να εισάγουμε καινούριες(πχ κρασια, μπύρες, φαγητά).

– Πλήρης έλεγχος των διανομέων: Κάθε στιγμή ο υπεύθυνος της επιχείρησης μπορεί να γνωρίζει πότε έφυγε ο εκάστοτε διανομέας από την επιχείρηση για να παραδόσει παραγγελίας, ποιοι διανομείς είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμοι στην επιχείρηση, πόση ώρα χρειάστηκε κάθε διανομές για να παραδόσει την παραγγελία, πόσες παραγγελίες παρέδοσε κάθε διανομές στη βάρδιά του.

επικοινωνία

PDAtech LTD

Λήμνου 10, Δάφνη

   2182189752

   2105321330

   info@pdatech.gr

τεχνική υποστήριξη